Buat duit tanpa modal

Sehari berapa jam anda online facebook? 1 jam,2 jam,3 jam atau 5 jam??
Masa yang anda habiskan di facebook atau mana-mana laman sosial mungkin berpuluh-puluh jam sebulan.Sama ada anda gosip,cari kawan lama atau apa saja perkara lain

Nak tak sambil online duit masuk? duit free daripada says.com..

Jika anda mendaftar dengan says.com anda boleh dapat duit sampingan setiap bulan,bergantung kepada kerajinan anda.

Bagaimana buat duit dengan says.com??



1.Hanya iklankan dan promosikan iklan-iklan daripada says.com di facebook anda.Setiap kali rakan anda klik iklan tersebut anda akan mendapat RM0.20 untuk satu klik,kalau 50 orang rakan facebook anda klik anda dapat RM10.00 secara percuma tanpa keluarkan modal..

Kalau 10 iklan yang anda promosikan,50 klik=RM10x10 iklan dapat RM100.00 tanpa keluar modal dan hanya secara sambilan di facebook.

Kalau anda ada facebook fanpage lagi banyak anda dapat.

Bukan setakat facebook saja,Anda juga boleh promosikan iklan says.com di twitter,blog atau video youtube anda.Anda bebas promosikan dimana saja asalkan jangan spam..

Dari mana iklan says.com ni datang??

Iklan says.com datang daripada syarikat-syarikat gergasi negara,seperti Celcom,Maxis,Digi,petronas,KFC.

Bank-bank tempatan seperti Standard Charterd,CIMB Bank dan banyak lagi.Duit dari syarikat inilah says.com gunakan untuk bayar kepada kita..

Anda promosikan produk atau servis syarikat-syarikat besar ini di facebook anda dan mereka bayar kepada anda melalui says.com berdasarkan jumlah klik..

Lihat gambar dibawah,inilah iklan yang akan anda promosikan selepas anda mendaftar nanti


____________________________________________________________________________





____________________________________________________________________________

Saya sudah dua kali dapat bayaran daripada says.com.Tidak timbul isu penipuan dengan says.com..Says.com diuruskan dan diasaskan oleh dua orang anak muda Malaysia..Says.com amat popular dikalangan blogger-blogger malaysia

Gambar di bawah adalah duit dalam akaun saya,tak banyak..




yang bawah ni plak duit dalam akaun kawan saya.yang ni banyak RM1012




Tak percaya?? daftar sekarang disini,lakukan promosi...2 atau 3 jam anda datang balik dan tengok duit dan masuk ke akaun says.com anda.Sekarang pun boleh masuk duit jika anda mulakan sekarang.


Gambar cara untuk mendaftar dan promosikan iklan seperti dibawah.




Selepas selesai mendaftar,sekarang mulakan promosi,lihat gambar dibawah..



Sekarang anda sudah boleh promosikan link anda tersebut di facebook anda atau mana-mana saja,Asalkan jangan SPAM...Dah ready Daftar sekarang disini  Klik sini (InsyaAllah 2 atau 3 jam lagi duit masuk akaun anda)

Peringatan: Sekarang (9/10/2012) ada 7 iklan untuk anda promosikan.daftar sekarang untuk promosi.Potensi pendapatan untuk hari ini dan esok RM70.00.. Klik sini untuk mendaftar